Grafické návrhy
velkých webů
Když potřebujete komplexní systém,
kde se budou uživatelé cítit dobře
Když potřebujete komplexní systém,
kde se budou uživatelé cítit dobře
Hodláte upevnit svou pozici nebo se dokonce stát jedničkou na trhu? Postavte redesign na kvalitním UI.
Vyrábíte prvotřídní produkty, poskytujete kvalitní služby, ale váš web tomu už neodpovídá? Posuneme jej o úroveň výš.
Dostali jste za úkol nový web? Navrhnu vašemu městu či organizaci reprezentativní grafiku, která vám vyrží roky.
Grafika podle vašeho brandu
Komentujete přes InVision
Dohlédnu na kodéry
V roce 2011 jsem v rámci intenzivní čtyřměsíční spolupráce s Alzou navrhl UI, které se stalo základem webu Alza.cz jak ho znáte dnes.
O rok později jsem v Seznamu pracoval na vylepšení mobilní aplikace pro Mapy.cz a učil se od spousty chytrých lidí.
V Brněnské digitální agentuře jsem dva roky působil jako Senior Designer a navrhl design například Chytré lékárně nebo městu Karlovy Vary.
Spolupráce s berlínskou service design agenturou FJORD mi v r. 2015 umožnila pracovat na mateřském webu hlavní české automobilky.
Dlouhodobá spolupráce na kampaňových webech v současné době vrcholí návrhem nového mateřského webu brněnské univerzity.
Spolupráce nezávislých profesionálů pomohla knižnímu distributorovi výrazně změnit poměr sil na českém trhu s knihami.
S týmem společnosti Ignum již téměř rok pracujeme na rozvoji služby pro vyhledávání a správu domén. Pořiďte si webovou vizitku!
Když jsem začínal kreslit webové stránky, optimalizovali jsme pro rozlišení 800×600. Od té doby jsem navrhl přes 100 webů.
+420 775 361 955
tvrdek@gmail.com
Mé kapacity bývají vyčerpané na dlouho dopředu. Máte-li zájem o spolupráci, ozvěte se prosím nejpozději ve chvíli, kdy váš UX designér začíná kreslit wireframy.
Aktuální informace
Vážení klienti,
od 1. 8. 2017 již nejsem dostupný pro nové zakázky.
Jiří Tvrdek, DiS.
Dřevařská 852/6
602 00 Brno
IČO: 71809821
DIČ: CZ8209121635
2800743258 / 2010 (FIO)
Od roku 2017 již neposkytuji konzultace grafických návrhů, osobní poradenství, přednášky ani školení pro firmy. Většina problémů v grafických návrzích, se kterými se setkávám, pramení ze špatně navrženého UX a nesmyslného obsahu a nelze je odstranit v grafice.